Het is maar een klein dun boekje, maar ik ben niet verder gekomen dan iets over de helft.

Eefje 20 augustus 2019
Wanneer je de achterzijde van dit boek leest verwacht je een spannend verhaal over een dood van vele jaren geleden die wordt opgelost. Helaas is dit niet het geval. Het boek is ten eerste soms erg moeilijk te volgen en leest zwaar. Dit komt doordat het hoofdpersonage zich soms in situaties plaatst waar hij zelf nooit bij aanwezig is geweest zonder dat dit duidelijk wordt aangekondigd. De eerste keer dat dit gebeurde in het boek was ik de verhaallijn even helemaal kwijt. Dit soort verplaatsingen van het hoofdpersonage gebeurt erg vaak wat het er al helemaal niet beter op maakt. Naast deze vreemde sprongen in het boek is het verhaal ook nog eens saai. Het hoofdpersonage heeft niet veel inhoud, dit geldt ook voor de andere personages in het boek.
Wanneer je een grote interesse hebt in de streek waar het boek zich afspeelt kan het nog interessant zijn, er komen namelijk veel historische verhalen over de streek naar voren.
Al met al was het niet mijn boek en heb ik het na een aantal dagen links gelegd, ik deed mezelf geen plezier door het geforceerd verder te gaan lezen.

Meer recensies van Eefje