- 3.75/5 sterren -

Eefje 04 februari 2022
Na het lezen van concept M vind ik dit boek echt een topper. De personages worden net wat vaker uitgediept, er wordt geschreven vanuit meerdere invalshokken en er is heel wat meer spanning en actie, kortom 7b is een stuk dynamischer dan concept M.

Achteraf gezien ben ik blij dat ik concept M heb gelezen. Het boek lijkt me een stuk leuker wanneer je al wat achtergrondinformatie hebt.

Los van concept M vind ik 7b heel actueel, citaten als ''Hé Mam. Geen kus, code oranje'' had zo in het hedendaagse 'coronaleven' gepast (al hebben wij helaas geen handige kleurcodes).
Ook hoofdonderwerpen als social media moderating, oorlogen om grondstoffen en terrorisme zijn actueel en goed uitgewerkt.

Meer recensies van Eefje