tegenvaller

Eline Smets 19 september 2021
Na de vorige boeken van Anja Feliers, die ik meestal oké vond, was ik wel benieuwd naar dit erotisch getinte verhaal, al moet ik eerlijk toegeven dat ik niet bijster blij werd van de vreselijke cover. Het komt allemaal erg goedkoop en cliché over, met de typische stijl die je tegenwoordig zo vaak ziet in erotisch getinte boeken. Het boek zelf dan. helaas bleek ook dit een echte tegenvaller. het verhaal staat bol van de clichés, net als de cover, en de seks is niet bepaald subtiel of aantrekkelijk geschreven. De auteur heeft een stijl die je moet liggen, en hier wordt dat nog eens extra in de verf gezet. Helaas betekende dit voor dan ook dat het me helemaal niet kon bekoren, en dat ik me snel door het verhaal heen heb gewurmd zonder betrokken te geraken bij het geheel.
Niet mijn ding dus, is mijn eindconclusie. Wellicht wel dat van anderen, als je tenminste houdt van dit genre.

Meer recensies van Eline Smets