Bitterzoet slow Burn love

EllenBdE 20 april 2024
Deel 1 True North serie

Er is een soort gemak dat je voelt wanneer je een boek van Sarina Bowen leest. Je weet dat wat ze ook uitbrengt, het gewoon goed zal zijn,  want ze is een schrijfster die geen manipulaties en veel drama nodig heeft om haar punt te maken. Ze zet gewoon de wielen in beweging en neemt je mee op een rit die je geest en hart zal openen en blij maken.

Bitterzoet gaat over Griffin en Audrey. 2 jonge mensen die op een kruispunt in hun leven staan. Of stonden wat betreft Griffin. Na het overlijden van zijn vader zei hij de kans op een profcarrière vaarwel om als oudste in het gezin de familieboerderij te runnen. Elk jaar is het vechten en hard werken om alle kosten te kunnen betalen.

Audrey is een voormalig fuifbeest van 12 stielen en en 13 ongelukken, of in haar geval een paar studies die faalden en een moeder die ervoor koos om alle steun stop te zetten en haar eigen boontjes te laten doppen. Maar Audrey is een harde en ontdekt haar liefde voor koken. Het is die liefde die haar door het bedrijf richting Griffin stuurt. Een oude flirt van de universiteit.

Griffin en Audrey zijn 2 eenzame zielen perfect voor elkaar in al hun tegenstellingen. Je kan niet anders dan voor beide liefde en hoop te voelen.

Maar niet alleen de hoofdpersonages zijn geweldig. Alle Vermont bewoners en leden van de Shipley familie zijn leuk en ik hoop dat ze allemaal hun eigen verhaal krijgen.

Sarina's schrijfstijl is helder, beeldend, niet overdreven gedetailleerd. Er is geen sprake van een overdreven innerlijke monoloog. Geen momenten van dwalen waar ik dingen wilde bewerken. Ik heb nooit met mijn ogen gerold. GEEN ENKELE KEER. Het was alweer de Perfectie (voor mij, tenminste).

Meer recensies van EllenBdE