366 dagen lang lol

Els Van Daele 31 oktober 2023
Nu de herfst zijn intrede heeft gedaan en we voor het eerst weer de verwarming aanzetten, wordt het ook al een beetje tijd om aan de verlanglijstjes voor 2024 te beginnen te denken.

Een cadeautje dat ik er zeker zou opzetten, is deze scheurkalender 2024: 366 dagen lang lol! van Smiley World. Een heel jaar lang kun je de dag starten met ofwel een mop, een raadsel of een puzzel. Zo lezen we bijvoorbeeld op 8 april: “Wie is de properste superheld? Badman!”

Vele dagen krijgen ook een speciale vermelding, zo heb je een spaghettidag, een slagroomdag, een badeenddag,… Op logicadag krijg je natuurlijk een rekenpuzzel op te lossen. En op popcorndag moet je de snelste weg door het doolhof naar de popcorn zoeken.

Soms krijg je ook een tekenopdracht om je zinnen te verzetten, zoals bijvoorbeeld ‘Teken een trol met een knots’.
Op elke pagina vind je natuurlijk de bekende, vrolijke smileys terug, maar ook andere grappige illustraties die de humor versterken.

SmileyWorld is een bekend merk en een wereldwijd icoon dat vooral geassocieerd wordt met het gele gezichtje met een glimlach, ook wel bekend als “De Smiley”. Bekend als een universeel symbool van geluk en positiviteit dat mensen over de hele wereld aanspreekt.

Smiley Scheurkalender 2024: 366 dagen lang lol! belooft een jaar vol plezier, humor en dagelijkse verrassingen. Het is een leuke manier om elke dag met een glimlach te beginnen en een ideaal cadeau voor iemand die van humor houdt.

Deze recensie verscheen eerst op In de Boekenkast: https://indeboekenkast.com/2023/10/30/smiley-scheurkalender-2024/

Meer recensies van Els Van Daele