Pareltje

Els Van Haute 30 september 2019
Het wonderbaarlijke verhaal van de kleine prins. Bewerkt door Tiny Fisscher, tekeningen: Mark Janssen.

Oh wat een mooi boek is dit. Dank u wel uitgeverij Volt, Tiny en Mark. Dit is een versie special bewerkt voor kinderen maar die noemer mag je heel ruim nemen. Ik voel me als 40-jarige ook heel hard aangetrokken tot dit pareltje. Een boek voor alle leeftijden.

Het verhaal, van Antoine de Saint-Exupéry, is ongetwijfeld gekend maar het is zo mooi dat elke boekenkast dit magisch sprookje zou moeten bevatten. Deze versie geeft iedereen de kans om deze klassieker alsnog in huis te halen. Niet twijfelen, doen! Doe jezelf en je kinderen, kleinkinderen, partner, zus,…een plezier en lees dit aan hen voor. Deel met hen de wijsheid (alleen met je hart kan je écht goed zien) en de magie van de kleine prins. Het onvergetelijke verhaal en de wondermooie tekeningen veroveren gegarandeerd ook hun hart.

Dit is een boek dat generaties lang mensen heeft ontroerd en geïnspireerd, en dat ook jou niet onberoerd zal laten. Het is een parel die je blijft herlezen en koesteren. Troost in donkere dagen binnen handbereik.

Meer recensies van Els Van Haute