Mooi!

Els Van Haute 10 december 2019
MUSE poetry journal.

Muse bestaat nog maar net maar ik ben al een grote fan. Als onderdeel van uitgeverij MUS brengen zij poëzie, van en voor vrouwen uit. Te beginnen met 2 prachtige bundels met gedichten, een boek met tips om zelf te beginnen met dichten én dit journal. Alles sfeervol vormgegeven in zwart en roze.

Dit poetry journal is prachtig. Mooi om te zien, fijn om te voelen én handig in gebruik. Het bevat 2 schriftjes (met bolletjes als een bullet journal, in plaats van lijntjes) die uitneembaar zijn en vastzitten onder een elastiek. Handig want als je schriftjes volgeschreven zijn kan je in de imitatieleren band gewoon nieuwe schriftjes steken. De band zelf sluit ook met een elastiek. Er is maar één nadeel: dit ziet er allemaal zo mooi uit dat ik even een drempel over moet om het te durven gebruiken ;) Maar eens die hindernis gepasseerd wordt het genieten én als je schrijfsels eens niet zo mooi zijn als je wel zou willen dan maakt dit boekje dat het er toch nog goed uitziet :)

Het logo op de cover is ook geweldig: een mond om te spreken, ogen om te lezen en een half hart om graag te zien. MUSE, ik hou er van!

Meer recensies van Els Van Haute