Heerlijk boek

EMBV 09 september 2020
Het boek vertelt het verhaal van Charlie, die bij Julian, Laura en mensenkittens Caroline en Jessica woont. Charlie is dol op ze en dan met name mensenkitten ( ja zo noemt Charlie kinderen) Caroline. Caroline zit niet lekker in haar vel en besluit op een dag weg te lopen. Charlie doet er alles aan dat te voorkomen maar het meisje vertrekt toch. Dan rest Charlie niks anders dan er achteraan de te gaan. Het begin van vele avonturen.

Charlie, de kat die een leven redde door Sheila Norton is absoluut heerlijk. Geschreven vanuit het standpunt van Charlie. Sheila Norton is een meesterlijke verteller, en kruipt echt in de huid van Charlie. Als lezer geloof je echt dat Charlie het verhaal vertelde! Als een echte kattenliefhebber herkende ik zeker de eigenschappen van een kat.

Het boek bevat vele thema’s zoals : liefde, loyaliteit, waakzaamheid, veiligheid, familie en vriendschap. Voor degenen die graag willen weten wat een kat denkt .

Meer recensies van EMBV