Om in je voordeel te gebruiken

EvE. 08 november 2020
De Cyclus strategie geeft je informatie over hoe je je cyclus in je voordeel kunt gebruiken. Door de cyclus in de 4 seizoenen op te delen, kun je deze strategie bijvoorbeeld gebruiken om je energie in balans te houden, waardoor die minder schommelt of op welke momenten je beter intensieve sporten kunt vervangen door sporten die wat minder intensief zijn. Ik vond het interessant om te lezen wat er in die 4 fases allemaal gebeurd in je lichaam, het is wat uitgebreider dan in de biologielessen van vroeger.

Het is luchtig geschreven dus geen taaie kost om te lezen, echter vond ik op een gegeven moment de herhalingen en het informele taalgebruik wat teveel van het goede, vandaar dat ik het boek 3 sterren geef. Het is een goed boek, en had wat dunner kunnen zijn als de herhalingen eruit werden gehaald.

Daar achteraan deel 2 gelezen en daar had ik een iets ander gevoel over. Deze boeken hadden goed samengevoegd kunnen worden.

Meer recensies van EvE.