Wat ontbrak is ruimschoots goedgemaakt

EvE. 18 november 2018
Het eerste boek vond ik wat tegenvallen en kreeg twee sterren van mij. Omdat dit boek echt anders geschreven is dan deel 1 en ik positief verrast ben, geef ik dit boek er 4.

De ontwikkeling van Lena is snel gegaan, het afstandelijke is eraf en ze laat nu allerlei soorten emoties zien en bouwt ook echte banden op met andere personages.
De andere personages komen in dit boek ook meer aan bod met hun emoties en karakters, wat ik erg fijn vond. Het betrok me meer bij het verhaal.

Daarnaast zitten er ook nog wat plotwendingen in die ik niet zag aankomen en een flinke dosis actie!

Inmiddels ben ik begonnen in deel 3 wat weer op een andere manier geschreven is, eens kijken of dat dat net zo goed bevalt als dit boek....

Meer recensies van EvE.