Gebroken is een verlenging van Momentum

EvE. 04 oktober 2021
Helaas ben ik niet zo enthousiast over Gebroken. Het gaat verder waar Momentum is geëindigd, maar echt spannend wordt het niet. Ik had gehoopt dat de personages in dit boek zouden groeien en wat meer achtergrondverhalen los zouden komen, maar het kabbelt verder op hetzelfde tempo als Momentum. Er wordt veel herhaald wat iemand denkt of zegt. Soms zijn er momenten waar informatie ontbreekt en andere scenes worden zo uitgebreid beschreven dat het de vaart uit het verhaal haalt. Ik ging me alleen maar meer irriteren aan Sophie en over Wes zou ik juist meer willen weten. Het boek is meer een reis naar het moment dat ze dan eindelijk in bed zouden belanden met elkaar, maar aan het eind zijn ze niet veel verder dan aan het begin van het boek, het boek had een flink stuk dunner kunnen zijn.

Meer recensies van EvE.