Vervlogen: de vaart komt erin, erg fijn!

EvE. 04 oktober 2021
De eerste twee delen vielen mij een beetje tegen, maar het derde deel heeft veel goedgemaakt! Je merkt dat de auteur is gegroeid in het schrijven. Onverwachts was daar in ene een ander point of view wat erg leuk was, de hoofdstukken werden afgewisseld tussen deze twee personages. Hierdoor kwam de vaart in het verhaal en kwam er ook wat meer actie/spanning in. Op een gegeven moment verdwijnt deze extra point of view en dat vertraagd het verhaal weer wat, maar niet op een vervelende manier. Wes zou wel wat meer uitgediept mogen worden.

Het is spannender dan de vorige delen, geen uitblinker, maar gewoon een goed boek, vandaar mijn 3 sterren. Op naar deel 4, want ik ben nieuwsgierig hoe het afloopt.

Meer recensies van EvE.