Een goed en mooi boek!

FadiAnthonio 18 april 2023
Het boek van Juriaan Galavazi was er één die mij opviel in de winkel. Ik had op dat moment voor mijn gevoel een overprikkeld brein en zag het boek “Jij bent de liefde” voor mij liggen. Op dat moment voelde dit als “mijn” boek, die ik sowieso mee moest nemen.

De afgelopen weken heb ik meerdere boeken gelezen die over je mindset gaan en de manier waarop je kunt leren, loslaten en doorpakken. Dit boek is er één waar je goed doorheen komt, doordat alles erg nuchter en duidelijk is omschreven.

In een vijftal hoofdstukken wordt je meegenomen in vele verschillende onderwerpen, onderwerpen waar we allemaal mee te maken hebben: ongeacht je situatie.

Wellicht heb je niet bij alle stukjes in het boek het idee dat dit van toepassing is voor jou, maar de teksten in het boek waar jij je wel bewust van bent dat dit over jou zou kunnen gaan zullen jou een soort bevestiging geven. Je merkt op dat je “knikt” en beseft dat je dit eigenlijk wel weet, maar het wellicht even nodig had om het bevestigd te hebben.

Meer recensies van FadiAnthonio