Heerlijk boek

Femsbookshelf 20 april 2024
Nadat ik echt had genoten van De ex talk, was ik erg benieuwd geworden naar Business or Pleasure. En ook dit boek stelde me niet teleur! Rachel Lynn Solomon heeft een enorm vlotte, filmische en humoristische schrijfstijl en die was ook hier duidelijk aanwezig. Het begin van het boek was heerlijk genieten van de connectie tussen Chandler en Finn en de ongemakkelijkheid tijdens hun onenightstand spat van het papier. Wanneer ze daarna samen moeten werken aan Finn’s autobiografie en ze de deal hebben gesloten om Finn wat meer wegwijs te maken in de vrouwelijke anatomie, ontstaat een interessante connectie tussen hen. Beide personages ondergaan een mooie evolutie en het verhaal houdt een goed evenwicht tussen emotionele en diepzinnige momenten, waarbij veel aandacht uitgaat naar mentale gezondheid en angststoornissen, en de spicy momenten ’s avonds (al moet ik ook toegeven dat het laatste spicy hoofdstuk er voor mij nét teveel aan was). Al bij al een heerlijk boek met een goede mix aan humor, diepgang, romantiek en spice!

Bedankt uitgeverij LS Amsterdam en VBK België voor het recensie-exemplaar!

Meer recensies van Femsbookshelf