Ken jezelf, vind elkaar!

Alles, maar dan ook écht alles aan gevoelens, is in dit boek terug te vinden zonder dat deze ook maar ergens banaal neergezet worden. In razend tempo volgen de meest onverwachte gebeurtenissen, maar daarom niet minder realistisch vorm gegeven, binnen een familie elkaar op en wordt er vol liefde, ergernis en gevoelens van miskenning en ontkenning teruggekeken naar hoe het zover heeft kunnen komen zonder de verbinding volledig te verliezen. Echt humoristisch, zoals ik elders las, zou ik het boek niet willen noemen. Een boek vol zelfspot vind ik een betere benaming, tragikomisch mag ook. Talig zit het verhaal ook prima in elkaar. Een boek dat ik iedereen wil aanbevelen, omdat het zó de moeite waard is

Meer recensies van FPHM Mensink-Jenniskens