Een spannend verhaal dat je van begin tot eind meesleept!

Dit boek was echt een perfecte combinatie van Hannah Montana en de boeken van Truth or Dance! Ik heb hier zo hard van genoten!

Je komt te weten wat Kate allemaal moet doen om zichzelf van Skyler te onderscheiden en hoe voorzichtig ze moet zijn om niet ontdekt te worden. De enige mensen die weten van haar geheim zijn haar ouders en broer, haar manager en haar beste vriendin Cassie. Dit is al heel wat, maar Kate vertrouwd hen. Dit is ook heel erg mooi om te zien. Vooral hoe er met alles wordt omgegaan.

Het tekst in het boek wordt afgewisseld met berichten via een chat. Dit is aangenaam om visueel te zien en geeft het boek ook een extraatje. De cover van het boek is ook heel erg mooi. Je kan je meteen een beeld vormen van hoe Skyler eruit ziet.

De tekst is heel vlot en spannend geschreven. Van het begin af aan ben je nieuwsgierig naar wie er achter de berichtjes zou zitten. Je gaat samen met Kate op zoek en je hebt veel je eigen theorieën. Ik had een aantal verdachten, maar diegene die ik eerst dacht was juist! De tips zijn heel moeilijk om te vinden, maar dat maakt het dan juist weer zo spannend.

LEES DIT BOEK!

Meer recensies van Head in the books