Ontroerend

Head in the books 27 oktober 2021
Het verhaal is weer heel goed geschreven, zoals we dat van Manon Visser gewend zijn. Van de eerste tot de laatste letter wordt je in het verhaal gezogen. Manon schrijft heel beeldend waardoor het voor mij soms leek alsof ik naast Kayla en Oliver stond.

Je kan de emoties van Kayla goed begrijpen. Er zijn momenten dat ik ook met tranen in mijn ogen aan het lezen was. Het onderwerp is ook zo ontroerend en mooi! Het idee achter dit boek is prachtig. Wat als je een wens mocht doen voor de wereld? Ik zou al zeker wensen dat mensen dit boek lezen en er dan achter komen dat de wereld zoveel mooier wordt als we meer aan elkaar zouden denken.

Ik heb maar één kleine opmerking over dit boek. Ik had graag iets meer willen weten over de achtergrond van Oliver. Wat zijn bedoelingen juist zijn enzovoort. Mensen die het boek gelezen hebben, kunnen me hierin misschien wel volgen. Maar ik wil geen spoilers plaatsen dus ga ik hier verder niets over zeggen.

Ook wil ik nog even meegeven dat ik de cover van dit boek echt prachtig vind! Als ik dit boek in de winkel zou zien staan, zou ik al meteen door de titel nieuwsgierig worden, maar ook zeker door de prachtige cover.

Aanrader?

Een heel mooi en ontroerend verhaal met een belangrijke boodschap. Een boek voor alle leeftijden en je krijgt er zeker geen spijt van wanneer je dit boek leest!

Meer recensies van Head in the books