Hoe hard we ook gevochten hebben om ons eraan te ontworstelen, het verleden heeft ons aan elkaar vastgepind.

hugo van der wildt 12 augustus 2019

Dat is juist. Van in het begin van het boek voel je dat er iets dat niet juist is. Het wil niet aan de oppervlakte komen. Wanneer we terugkeren naar het verleden, dan voel je het nog het meeste. Menselijk bot gevonden in de Reach brengt de vier meisjes/dames samen na zoveel jaren. - spoiler verwijderd door Hebbanredactie -  Zijn zij nu medeplichtig? De spanning neemt toe en Ida krijgt zelfs problemen met haar man door haar leugens. Eindelijk ziet Ida door de leugens de waarheid en wat er is echt gebeurd.
Een handgeschreven bordje: Je bent nooit een ex-verslaafde, je bent een verslaafde die al een tijd geen shot meer heeft gehad. Toch mooi beschreven.
Besluit: Goed maar misschien hier en daar wat langdradig. Het was wel spannend tot het einde.

Meer recensies van hugo van der wildt