Geloof me, ik weet hoe een vrouw zich beweegt en hoe ze uit haar ogen kijkt als er klappen zijn gevallen.

hugo van der wildt 19 augustus 2020
Loes is Loes. Schrijft volgens meestal voor vrouwelijke lezers is mijn indruk. Ik denk dat Ik nu heel wat over mij gaan krijgen na deze uitspraak. Los daarvan heb ik dit boek gelezen in opdracht van mijn dochter die fan is maar dit boek niet goed vond. Sorry, ik ben nu ook niet dadelijk fan van Loes. Ik moet nu echter zeggen dat dit verhaal wel iets heeft. Veel relaties die stuk gaan. Veel namen. Verdwijningen. Twee vliegtuigrampen die goed uitkomen voor de ene maar minder voor een ander.
Weinig politie werk alhoewel we spreken over verdwijningen.
De titel heeft ook weinig link met het verhaal. Beter had geweest: Bedriegen en verdwijnen.
Het verhaal komt wel traag op gang. snel weet men wat er is gebeurd maar het blijft spannen tot het einde.
Goed en zeker een aanrader voor de fans.

Meer recensies van hugo van der wildt