Origineel verhaal uit de onderwereld

Icegini 20 april 2024
Wat heb ik genoten van dit verhaal!! De titel en voorflap maakten mij al helemaal benieuwd. Dit was een vlot geschreven verhaal over een wereld van criminaliteit, drugs en pure ellende. Maar Theo-Henk schreef het vanuit het standpunt van Nikki, die net haar vader verloren heeft. Goed om te weten is dat haar vader een grote drugscrimineel was, met genoeg vijanden zodat het eigenlijk ook te verwachten was dat eentje hem ooit zou vermoorden. Nikki heeft altijd het geroddel over haar vader genegeerd en verder gegaan met haar leventje. Maar nu wilt ze toch wel weten wie haar vader van haar afgenomen heeft en moet daarvoor beginnen te luisteren naar wat er gezegd wordt. Als je constant omringd wordt door mensen waarvan je niet weet of ze te vertrouwen zijn of enkel uit zijn op haar vaders handeltje, is Nikki blij dat er wel iemand is voor haar die helemaal niets met haar wereld te maken heeft en gewoon een klasgenoot is. Er is natuurlijk ook Gilles, hun chauffeur, maar ook hij verbergt dingen. En niemand is veilig, niemand kan je vertrouwen.
Ik had nog nooit gehoord van deze schrijver of het verhaal, maar heb er echt van genoten en ben klaar voor meer verhalen van Theo -Henk Streng!!!

Meer recensies van Icegini