Romantiek, drama, humor en een bruiloft op blote voeten in het zand…

'Niemand is voor het geluk geboren. Niemand heeft een leven dat hem of haar alleen maar toe lacht.'

‘Schiermonnikoog’ is het vijfde deel van de Waddenliefde serie. Elk verhaal speelt zich af op een Waddeneiland en brengt het feelgood gevoel met een hartverwarmende trope, een zwijmelwaardige love interest én een hoofdpersonage dat meteen je hart verovert.

Josje werkt samen met weddingplanner Anne aan de grote dag van haar zus op Schiermonnikoog. Aangezien ze het type trekt-ongeluk-aan is, heeft ze alles tot in de puntjes geregeld zodat alles wel goed moet gaan. Maar dan waait haar handgeschreven speech uit haar handen, missen haar ouders de boot én blijkt er een gigantisch gat in de trouwjurk te zitten. Gelukkig vormt ze een goed team met Anne…

Josje is een geweldige personage. Haar onhandigheid is vermakelijk maar naast alle bruiloftsperikelen heeft ze ook nog wat persoonlijke dingen af te sluiten voordat ze zelf open kan staan voor het geluk.

‘Ik denk dat iemand pas echt een geluksvogel is als hij iemand heeft om op terug te vallen. Iemand die warmte brengt in je leven, tegen wie je aan mag kletsen als je een rotdag hebt gehad en die dan zegt ‘weet je wat, ga jij maar even zitten ik bestel wat te eten voor ons’. Iemand hebben om bij thuis te komen, omdat diegene jou thuis is. Dat is het grootste geluk dat een mens kan hebben’

Romantiek, drama, humor en een bruiloft op blote voeten in het zand. Genoten! Nu door naar Borkum, voor het verhaal van Cor en Marie…

Meer recensies van ilonka.audiobooks