Intens en vol emotie!

Isabella dacht vrij te zijn maar een moord en een gevaarlijke man leiden haar van de straten van New York naar de elite van de onderwereld...

Jarenlang dacht Isabella Lombardo vrij te zijn van haar verleden. Ze heeft een leven opgebouwd in de veronderstelling onvindbaar te zijn. Wanneer ze op haar werk is krijgt ze een telefoontje over het overlijden van haar ouders. Als ze de begrafenis bijwoont raakt ze ongewild verwikkeld in een gevaarlijke bendeoorlog. Als ze dan ook nog eens een zeer gevaarlijke man ontmoet. moet Isabella vechten om te overleven.

Tamara Postma heeft mij met ‘Voordat je me kende’ omver geblazen. Haar schrijfstijl is vlot, pittig, meeslepend en door de levendige beschrijving van omgeving, locaties en personages neemt het je vanaf het begin mee in het leven van Isabella. Het verhaal is donker, duister, verslapt nergens en ze weet de spanning er tot de laatste zin in te houden.

De personages zijn boeiend en goed uitgewerkt. Ook een aantal bijpersonages hebben een vermakelijke rol. Ze komen met gemak tot leven binnen de verhaallijnen die geschreven zijn vanuit de perspectieven van Isabella en Luca.

Isabella is een boeiende personage met een sterk karakter. Ze is pittig en vol vuur staat ze in het leven. Haar leven kent veel donkere momenten waarop mensen haar in de steek lieten. Maar ze ging het gevecht aan voor een beter leven. Wanneer ze eindelijk een vriend lijkt te hebben gevonden verliest ze hem op een hartverscheurend moment. De man waar ze dan terecht komt brengt allerlei gevoelens naar boven. Ze haat hem maar kan niet ontkennen dat ze zich tot hem aangetrokken voelt.

Luca raakt in de war van Isabella. Zijn levensverhaal kent ook veel donkere momenten die hem hebben gevormd tot de man die hij is geworden. Zijn verhaal is heftig en intrigerend. Het geeft een andere kijk op de persoon die hij aan de wereld toont; hard en onverwoestbaar.

De verhaallijnen vertellen het verhaal van Isabella in het heden maar ook met kleine uitstapjes naar het verleden. Samen met de stukjes van Luca vormt het verhaal zich tot een ware maffia rollercoaster. Intens en vol emotie. Het spat van de pagina’s af.

‘Voordat je me kende’ is een intense maffia romance, gewoon van eigen bodem, door de donkere duistere sfeer, de aanhoudende spanning, de personages met een dubieus leven en de ondertoon van liefde en passie!

Het luisterboek is zeker aan te raden want de voorlezer heeft met haar stem Isabella tot leven gebracht. Haar karakter, de emotie en de spanning komen hierdoor heel goed over!

Meer recensies van ilonka.audiobooks