Ik wil een verfilming!

Isdennix 28 februari 2021
Ik heb dit boek gewonnen van Bookstamel, waarvoor nogmaals heel erg bedankt, wat een geweldige prijs bleek dit te zijn!

Dit boek verdient het om internationale bekendheid te krijgen en verfilmd te worden! Ik heb er echt van genoten.

Het boek gaat over 2 jonge vrouwen, Fleur en Britt, welke een waterput vinden waaruit Fleur hulp geroep hoort komen en als ze in de donkere put kijkt denkt ze een gestalte in het donker te zien staan. Britt hoort echter niets en ziet alleen water als ze in de put kijkt, en hierna wordt het alleen maar vreemder.

De manier waarop het verhaal wordt verteld is erg verfrissend, soms lees je mee met een blog of appjes, andere hoofdstukken lezen als een boek welke geschreven is door een van de hoofdpersonen of kijk je mee in een tv show.
Hierdoor krijg je meer het gevoel dat het een documentaire is zoals bij de film The Blair witch project. Je kan zelfs de blog echt op internet lezen inclusief een filmpje zien, dit vond ik erg vet en ik hoopte stiekem op meer filmpjes uit de put.

Het boek leest lekker weg en ik kon makkelijk meeleven met de personages, de hoofdpersonages zijn tiener en hun taalgebruik inclusief smiley's komen echt over.
De horror in het boek is effectief en ik heb een aantal keer kippenvel gekregen tijdens het lezen.

Dit boek is gelijk 1 van mijn favoriete boeken geworden en ik vind het zeker net zo goed als boeken van een horror meester als Stephen King.

Meer recensies van Isdennix