Nóg beter dan het eerste deel

Iselleleest 23 augustus 2020
*****
'Hij die blijft - Roni Loren'

Lekker hoor... Die 5 sterren die ik weer eens mag uitdelen. Het was weer even geleden, maar ik ben het gelukkig nog niet verleerd.

Want wat was dit een fijn boek. Tenminste, voor mij. Het verhaal van Rebecca en Wes vond ik heel erg interessant. Beide personages hebben een flinke rugzak... En die rugzak maakt dat dit een boek is dat ik moeilijk kon wegleggen. Ik wilde weten hoe de personages zich zouden ontwikkelen. Ik wilde weten wat er in die rugzakjes zat.

Afgelopen dagen heb ik echt onwijs veel leesmeters gemaakt. Sinds afgelopen woensdag heb ik 320 pagina's weggelezen... Mijn autocorrect wilde er 'weggeblazen' van maken... Zo zou je het ook kunnen omschrijven, haha. Voor mijn doen, las ik in ieder geval veel... Zelfs tot midden in de nacht. Wat een enorm risico is, aangezien mijn kids nog altijd niet elke nacht doorslapen. Laat staan dat ze ons laten uitslapen...

Maar ik moest gewoon weten hoe dit boek af zou lopen. Ik heb onwijs meegeleefd met Rebecca. Op een gegeven moment kreeg ik zelfs kippenvel van dit boek. Ik zat er helemaal in. Wat is het toch heerlijk om zo in een boek op te kunnen gaan.

Zelf vond ik het ook erg fijn dat dit boek wat minder rode-oortjes-scènes had dan het eerste deel... Maar hey, dat is mijn mening. Ik geef dit boek in ieder geval ***** Ik heb ervan genoten.

Meer recensies van Iselleleest