Een heerlijk meeslepend verhaal, waar je af en toe rode oortjes van krijgt...

Iselleleest 14 augustus 2020
****
'Zij die ontkomen (Long Acre-serie deel 1) - Roni Loren'

"Jij zei zelf dat de zoen een fout was. Dus kom hier niet pronkend rondwandelen, halfgekleed, met je Batman-buikspieren en pratend over waar ik mijn handen moet laten. Niemand houdt van een pestkop, Dorsey."

Gisterenavond had ik even last van een mini-writersblock. Eerder die dag had ik dit boek uitgelezen, met de gedachte om dan in de avond een leeservaring op het virtuele papier te zetten... Helaas voor mij kwam er niets uit die typgrage vingers van mij... Ik haalde maar mijn schouders op... Het zal wel de hitte zijn.

En over hitte gesproken... Terwijl de temperaturen buiten hoog oplopen, zorgt dit boek an sich ook voor tropische hitte. Jeetje, wat een rode oortjes kreeg ik van sommige scènes in dit boek... Maar dat niet alleen, want dit boek bracht nog zoveel meer.

Dit boek las heel fijn weg en had vanaf het begin mij al helemaal in zijn grip. Met fijne personages en een meeslepend verhaal, zorgde dit boek dat ik alleen maar verder wilde lezen. De groei die Liv en Finn doormaken in het boek is bewonderenswaardig. Allebei zijn het ontzettend sterkte personages die je allebei in je hart sluit. Dit boek heeft gewoon alles. Het is er een met een lach en een traan. All the feels kwamen langs.
En ik heb er echt van genoten.

Ik kan dan ook niet wachten om in het tweede deel te gaan beginnen. Gelukkig heb ik hem al in huis. Deel 1 krijgt van mij **** Whoop whoop.

Meer recensies van Iselleleest