Hartverscheurend verhaal

Iwona 07 februari 2019
Davids zoon Nic is ernstig ziek. Hopeloos kijkt David elke dag naar zijn kind die doet zichzelf pijn. Nic is verslaafd aan crystal methamfetamine, heel hevig en sterk drug. ´Het doet zo´n pijn dat ik hem niet kan redden, kan beschermen, tegen alle gevaar kan vrijwaren, voor leed kan behoeden. Waar zijn vaders anders goed voor?´.
Hartverscheurend en waargebeurd verhaal. Nic is Davids zoon van het eerste mislukte huwelijk. Na een tijdje ontmoet David Karen en samen vormen ze een gelukkige gezin. Er komen nog twee kinderen en alles lijkt perfect te zijn tot David realiseert zich aan dat Nic niet zo’n perfecte jongen is als hij leek.
David is een goede vader, hij probeert alles te doen om zijn zoon te redden. Hij bestudeert alles om de verslaving goed te pakken. Hij wil zijn vijand goed leren kennen. In de tussentijd schrijft hij een soort dagboek die straks basis wordt voor zijn boek.
Goed beschreven boek, vol van vaderliefde en emoties.

Meer recensies van Iwona