Verdwijning van Aurora

Iwona 16 oktober 2019
In het bos heeft iemand de menselijke botten onder een boom ontdekt. Vrij snel bleek dat het stoffelijke resten van Aurora zijn, een meisje die al lang verdwenen was.
Dertig jaar lang wist er niemand wat er met Aurora gebeurd is. Ze mocht kamperen met haar zus en vrienden van haar zus. Een onschuldig, lief meisje. Volgende dag is zij nergens te vinden. Inspecteur Jonah Sheens kende Aurora en hij leidt nu het onderzoek om te ontdekken wat de oorzaak van haar dood was.
‘Op een dag’ is een debuut thriller van Gytha Lodge. Zij heeft wel ervaring met schrijven (zij heeft namelijk toneelstukken geschreven), en dat is in het boek echt te zien. Een spannende verhaal met uitstekende plot en goed bewerkte personages. Dit boek is het eerste van een serie thrillers over inspecteur Sheens en zijn brigade en ik verheug mij nu al op de vervolging. Ik raad dit boek zeker aan.

Meer recensies van Iwona