Geweldig boek!

Jacodine 28 september 2019 Auteur
Nóg beter dan 'Wilder', en die vond ik al heerlijk! Het tweede deel van de Renegades overtrof het eerste deel voor mij vooral vanwege Rachel. Het personage van de vrouwelijke hoofdpersoon in dit deel vond ik geweldig goed uitgewerkt; ze was fel, onverschrokken en bikkelhard.
Nu is dat iets wat op zich wel vaker voorkomt in NA boeken, maar deze keer was het voor mij zo doorleefd geschreven dat ik echt met haar meeleefde. Voor mij was het niet een houding die hoofdpersonen in een boek toebedeeld kunnen krijgen. Nee, voor mij was het heel invoelbaar dat Rachel zich voelde zoals ze zich voelde.
Van Landon hadden we in Wilder al het een en ander gelezen en ook zijn personage werd in dit boek op een goede manier verder uitgewerkt.
Kortom: het tweede deel van deze trilogie gaat over Landon en Rachel die een verleden delen en allebei op hun eigen manier met de gevolgen van dat verleden moeten zien te dealen. Uiteraard is het niet de vraag óf ze terug bij elkaar komen, maar hóe en dat avontuur is wat mij betreft zeer de moeite waard om te lezen.

Meer recensies van Jacodine