Geen thriller

Janneke 28 september 2020
Ik heb vaker Grisham gelezen. Meestal zijn ze spannend maar altijd over advocaten. Nu een geheel andere setting. Het begin is veelbelovend waarin het stelen van de manuscripten wordt beschreven. Ik dacht eerst nou dat is snel opgelost, dat bleek niet zo te zijn. En daar gaat het wat mij betreft mis. Het lijkt wel of er door 2 personen geschreven wordt. Het lijkt meer op een feelgood roman dan een thriller. Er zit wat mij betreft weinig spanning in. Het einde is weinig verrassend. Als je een vakantieboek zoekt voor bij het zwembad zou dit iets voor je kunnen zijn, maar een thriller is het niet. Dit is het eerste boek van een trilogie, maar voor mij geen 2e deel. Jammer.

Meer recensies van Janneke