Heerlijk fantasy verhaal

Janny Portma 21 februari 2022
Voor het OERgezellig boekenlab mocht ik het boek “Dragon Wings, Broken Past” van Elizabeth Kayland lezen.

Wederom een prachtige cover met drakenogen die er echt uitspringen. Dit soort covers trekt echt mijn aandacht.

Het tweede deel gaat over Diribi en Saber die samen met Sarah proberen uit te zoeken wat er allemaal speelt op het landgoed van Diribi’s vader. Diribi is erg wantrouwig en Saber en Sarah proberen hem langzaamaan vertrouwen te hebben.

Ik vond het een erg leuk boek. Het leest heel vlot en had dit deel ook binnen 2 dagen uit. Het boek heeft korte hoofdstukken wat ik zelf altijd prettig vind lezen. En de schrijfstijl van Elizabeth Kayland is ook erg fijn.

De spanning bouwt zich langzaam op en ik was tot het eind nieuwsgierig hoe het zou eindigen. Wel ben ik benieuwd hoe de verhaallijnen uiteindelijk samen zullen komen. Deel 1 en 2 lijken nu nog apart van elkaar te zijn, met in dit deel kleine hints naar deel 1. De vragen die ik aan het eind van deel 1 had zijn dus nog niet beantwoord. Kijk dus zeker weer uit naar het volgende deel!

Dit boek krijgt van mij 4 sterren.

Meer recensies van Janny Portma