Vlot geschreven fantasy boek

Janny Portma 02 februari 2022
Voor het OERgezellig boekenlab mocht ik het boek “Dragon Wings, Broken Truth” van Elizabeth Kayland lezen.

Het boek ziet er mooi uit en zou in een boekwinkel ook direct mijn aandacht trekken. Ik ben dol op verhalen met draken en de drakenogen en vlammen op de kaft en uiteraard ook de titel, maken mij erg nieuwsgierig naar het verhaal.

Het verhaal gaat over Rayianna die samenwoont met haar broer. Hun ouders zijn enkele jaren geleden ineens spoorloos verdwenen. Haar leven gaat z’n gangetje totdat er ineens vreemde gebeurtenissen plaatsvinden. Hierdoor komt ze erachter dat haar wereld heel anders is dan ze had verwacht.

Het verhaal bouwt goed op en leest heel vlot. Ik had het boek binnen een paar dagen uit. De hoofdstukken zijn kort, wat ik zelf erg fijn vind. Elizabeth Kayland heeft een prettige schrijfstijl en nodigt uit tot meer.

Wat ik wel jammer vond is dat je nog weinig te weten komt over de andere wereld. Hier had ik graag al iets meer over gehoord. Het maakt mij in ieder geval wel heel nieuwsgierig naar het volgende deel!

Al met al dus een heerlijk boek dat van mij 4 sterren krijgt.

Meer recensies van Janny Portma