Geweldige thriller

Janny Portma 26 juni 2019
Weer een prachtige thriller geschreven door Karin Slaughter. Het is er 1 in de serie over Will Trent, maar goed zelfstandig te lezen.
Het verhaal begint met de ontvoering van Michelle Spivey. Een paar weken later horen Will en Sara explosies en gaan erop af. Hierbij wordt ook Sara ontvoerd. Will is in alle staten en gaat undercover om haar te redden en uit te zoeken wat de reden is voor beide ontvoeringen.
Het boek is zoals we van Karin Slaughter kunnen verwachten, leest vlot en je wordt vanaf het begin het verhaal in gezogen. Het verhaal wordt vanuit het perspectief van zowel Will, Sara als Faith verteld en de hoofdstukken overlappen elkaar hierbij in tijd, zodat je een compleet beeld krijgt van het hele verhaal. Dit is erg goed uitgewerkt.
Het plot zorgde toch nog voor verrassingen die ik niet had verwacht.
Het verhaal krijgt van mij 5 sterren.

Meer recensies van Janny Portma