een thriller zoals een thriller hoort te zijn

JoostvP82 10 augustus 2020
Na “Verdraaid” was ik ook erg nieuwsgierig naar deze thriller van de hand van Steve Cavanagh.

Advocaat Eddy Flinn wordt gevraagd een acteur bij te staan die verdacht wordt van de moord op zijn vrouw en hun hoofd beveiliging. Dit terwijl de echte moordenaar in de jury zit.

Velen vinden dit boek beter dan “Verdraaid”. Persoonlijk vind ik dat “Verdraaid” het nipt wint van “Dert13n”.

Het boek leest mede door de prettig korte hoofdstukken heerlijk. De meeste hoofdstukken eindigen ook met een mini cliffhanger waardoor je door wilt blijven lezen.

Echter, er worden in dit boek in korte tijd heel veel moorden gepleegd wat het voor mij wat minder geloofwaardig maakte.

Het plot zit goed in elkaar met een enkele onverwachte twist (zitten er meer in Verdraaid).

Dit is een thriller zoals een thriller hoort te zijn.

Meer recensies van JoostvP82