heerlijk feelgood boek

JoostvP82 05 augustus 2020
Een fijn feelgood boek wat lekker weg leest op deze zomerdagen.

Het is het derde deel van een drieluik en de eerste die ik lees. Op zich jammer omdat in het boek een paar keer wordt verwezen naar de eerdere verhalen. Toch is het boek goed zelfstandig te lezen.

Ga met Kiki, een Amsterdamse kunstintermediair, mee op haar zoektocht naar slow living.

Hierbij komen steeds nieuwe kleine verhaallijnen die goed leesbaar zijn. Soms met wat spanning, soms met de nodige humor. Iedere verhaallijn is weer nodig om Kiki een stap verder te brengen in haar zoektocht.

Het tempo ligt hoog waardoor je het gevoel kan krijgen dat iets wat snel wordt afgerond om de volgende stap in het verhaal te zetten. Echter, hierdoor blijf je als lezer nieuwsgierig en blijf je doorlezen in een prettige flow.

Met erg veel plezier in twee dagen uit gelezen.

Meer recensies van JoostvP82