Heerlijke kerststemming

Joyce 24 november 2022
Deze novelle heeft me helemaal in de kerstsfeer gebracht. Alleen de cover bracht me al helemaal in de stemming! Het boek las daarnaast lekker vlot, precies zoals ik gewend ben van de boeken uitgegeven door @verhalenfabriek . De schrijfstijl is precies goed, zodat je je helemaal kunt inleven in het verhaal.
Het verhaal zelf, is ondanks de clichés, heerlijk eigentijds. Toch doen de clichés niets af aan het verhaal. Je kunt je door het verhaal van Flora als alleenstaande moeder goed indenken hoe moeilijk sommige keuzes voor haar zijn. Want zijn sommige keuzes wel in het voordeel van haar zoon?
Flora is een sterk personage. Ze staat voor haar BloemenBoerderij en ziet ook het potentieel erin. Ze maakt uiteindelijk keuzes waar ze goed achter kan staan en dat is toch wel een vooruitgang met hoe ze in het begin van het boek in het leven stond.
Marli Elisa heeft met deze novelle een heerlijk kerstverhaal neergezet die je helemaal in de stemming brengt!

Meer recensies van Joyce