Smullen

Joyce 05 mei 2024
Wat was het weer smullen met dit boek. De verwachtingen waren hoog, aangezien de andere 3 delen ook al zo leuk waren, maar daar heeft Amy Daws zeker weer aan voldaan!

Het leuke aan dit boek vond ik de trope: Fake Dating. Je voelt gewoon vanaf het begin al dat dit natuurlijk aan het eind uitloopt op iets heel anders. Wat wil je ook met zo’n sexy beschrijving van Dean de zakenman? Hij mag bij mij ook wel een beschuitje komen eten.

Amy Daws heeft, en dat heb ik in haar vorige boeken ook gemerkt, een aanstekelijke schrijfwijze. Doordat het boek in een duaal perspectief is geschreven, leer je beide hoofdpersonen goed kennen. Je blijft als maar doorlezen.

Wat ook nog eens leuk is aan de vormgeving van deze serie? Boven het begin van elk nieuw hoofdstuk staat een afbeelding welke verband houdt met het boek. Erg leuk gevonden!

Ik kan in ieder geval niet wachten tot het volgende deel, hopelijk niet het laatste deel!

Meer recensies van Joyce