Verslonden

Joyce 02 maart 2024
Suzanne heeft een ontzettend fijne schrijfstijl. Ik heb het boek, ondanks dat het bijna 300 pagina’s telt, in één dag uitgelezen. Ik vloog er door heen! Het fijne is daarbij ook nog eens dat het verhaal vanuit verschillende perspectieven wordt geschreven, waardoor je je beter in beide personages kan inleven. Ik heb mezelf zelfs zo goed ingeleefd, dat ik af en toe zelfs aan het mopperen was op de personages en zei ik af en toe wat ze moesten doen. Waar ze natuurlijk niet altijd naar luisterden.

Het verhaal zelf lijkt nogal voorspelbaar, en dat is ook wat ik van te voren dacht. Maar toch heeft Suzanne me op sommige punten echt nog kunnen verbazen. De link met Amerika, als Amerika liefhebber, vind ik ook erg leuk. En zelfs zonder die link is het lezen over het leven op de Zuidas heerlijk.

Nu snel verder in deel 2! Kijken hoe het verhaal tussen Alessa en Matthew verder gaat! Want dat ik niet kan wachten om daar meer over te lezen, lijkt me wel duidelijk.

Meer recensies van Joyce