Mijn favoriet tot nu toe!

Joyinbooks 11 juli 2022
Met dank aan de Crime Compagnie voor dit mooie recensie-exemplaar van 'Het verkeerde meisje', geschreven door Angelique Haak. De andere boeken van Angelique Haak heb ik ook allemaal gelezen maar dit is tot nu toe mijn favoriet!

Amelia wordt van haar fiets getrokken door een gemaskerde man en opgesloten in een hermetisch afgesloten kamer. Waarom werd juist zij ontvoerd? Heeft het te maken met haar (bijna) ex-man? Of juist met haar rijke vader? Of is er een vergissing in het spel? Was zij gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plek?

Het boek wordt uit het perspectief van Amelia geschreven en je leest de herinneringen aan vroeger van een nog onbekend persoon. Je leert beide personages zo goed kennen en ook de spanning blijft er op deze manier goed in!
Angelique heeft een fijne schrijfstijl waardoor je door de hoofdstukken vliegt.
In dit boek is niets wat het lijkt en daardoor blijft het boek je verassen! Wederom een echte aanrader!

Meer recensies van Joyinbooks