Steengoed!

Joyinbooks 14 oktober 2020
'Waar de wolken eindigen' gaat over Roma. Een knappe en rijke vrouw die in Hollywood de filmindustrie probeert te veroveren. Doormiddel van seks, geld en chantage neemt ze stukje bij beetje alle bedrijven over. Daarnaast hebben we Morgan eveneens een knappe vrouw. Zij is in Los Angeles om een heel andere reden. Zij probeert namelijk alle belangrijke mannen en vrouwen in bed te krijgen. Maar wat is het motief van de vrouwen? Beide vrouwen zijn uit op wraak! Gedurende het boek leer je steeds meer over Roma en wat zij allemaal heeft meegemaakt en krijg je steeds meer begrip voor alles wat zij doet.

Een nieuwe thriller van Jerrad Hoff en wat voor één! Weer een totaal ander soort thriller dan je gewend bent maar ik vind hem steengoed. Heftig, spannend, verwarrend, emotioneel en zelfs luguber zijn woorden die dit boek goed beschrijven. Ik kon niet stoppen met lezen! De personages en de omgeving worden, in een prettige schrijfstijl, goed uitgeschreven waardoor je alles voor je ziet. De constante spanning, de vragen die je krijgt gedurende het boek en waar langzaam steeds antwoorden op komen maken het heerlijk om te lezen. Ik ben absoluut fan van de boeken van Jerrad Hoff. Of het nou om een roman of een thriller gaat, hij weet hoe hij een boek moet schrijven!

Meer recensies van Joyinbooks