Prachtig boek vol emoties!

Joyinbooks 12 december 2019
Een leven lang is het vervolg op Een leven geleden. Ik zou vooral het eerste deel eerst lezen omdat er in Een leven lang een aantal keer naar verwezen wordt. Omdat ik laaiend enthousiast was over het eerste deel moest en zou ik het tweede deel ook lezen.

Het tweede deel gaat over Brianna, de dochter van de wereldberoemde auteur Sarah Miller, en inmiddels zelf ook een wereldberoemde auteur. Zij leidt een perfect leven met een geweldige man en drie prachtige kinderen. Helaas komt er aan dit prachtige leven abrupt een eind en wordt haar grootste nachtmerrie werkelijkheid. Het zet niet alleen haar leven op z’n kop maar brengt haar ook naar de rand van de afgrond…

Met tranen over mijn wangen heb ik dit boek uitgelezen. Wederom een prachtig geschreven boek. Ik zat er vanaf de eerste pagina helemaal in. De manier waarop Jerrad Hoff schrijft zorgt dat ik zag, hoorde en voelde wat Brianna zag, hoorde en voelde. Haar emoties kwamen zo diep binnen dat ik veelal met tranen het boek heb gelezen. Als je als auteur zo kunt schrijven heb je echt een gave!

Meer recensies van Joyinbooks