Een mooi en emotioneel verhaal met een donkere rand.

Joyinbooks 28 maart 2021
Chiara Arrighetti, één van 's werelds beroemdste modeontwerpsters, besluit na jaren van zwijgen over haar privéleven haar autobiografie te laten schrijven door journaliste Francesca. Tijdens de vele gesprekken leert Francesca niet alleen over de succesvolle carrière van Chiara maar ook over haar leven vóór het succes, de liefde en een geheim wat Chiara al sinds 1944 met zich mee draagt.

Wederom een geweldige roman van Jerrad Hoff. Een mooi en emotioneel verhaal met een donkere rand. Alles is prachtig omschreven. Je waant jezelf vlak naast Chiara en je ziet het helemaal voor je, de gruwelijke daden die in detail beschreven worden maar ook de prachtige omgeving en de mensen. Ik hou er van als ik echt meegenomen wordt in het verhaal alsof je er zelf bent en dat is absoluut gelukt! Ook het beschrijven van de gevoelens zijn zo goed dat je die als lezer ook voelt. De hoofdstukken wisselen tussen heden en verleden en dat leest heel fijn. Jerrad heeft een hele fijne schrijfstijl waardoor je door het boek vliegt en hij je geboeid weet te houden tot het einde.

Meer recensies van Joyinbooks