Jurgen-2904 18 januari 2006
Een totaal on Nederlandse thriller, niet alleen omdat het in New York afspeelt, maar ook het niveau is hoog. Als debuut is het zeker niet mis. Het is duidelijk te zien dat Elvin Post kan schrijven en het is hem te prijzen dat hij als recensent zich breekbaar opsteldt. Je moet bedenken wat er gebeurt als je een thriller schrijft die helemaal wordt afgekraakt.
Het tegendeel is waar, het boek is goed geschreven, een beetje filmisch. Echter het verhaal lijkt wel een klucht. Zo een opeenstappeling van gebeurtenissen, er gebeurt zoveel, de mensen zijn heel erg bijzonder, etc. Maar je zou het zelf moeten lezen om het te kunnen bepalen. Zeker ook mijn volgende bewering, Winston Post is te "dom"neergezet, volgens mij had er veel meer ingezeten.
Neemt niet weg dat ik van dit boek genoten heb, het idee is geweldig, daarom alleen al de 4 sterren. Ik zal zeker Elvin Post blijven volgen, want schrijven kan hij, en we houden beide van "de Niro" (films).

Meer recensies van Jurgen-2904