Grappig

Juul 14 oktober 2019
Als de hond Winnie de Poehdel heet, en het konijn Janis Hoplin, dan weet je meteen: deze hoofdpersoon is geen doorsnee type. En daar word ik enthousiast van. Hazel moet je bijna wel direct in je hart sluiten, zo heerlijk origineel en ongefilterd is ze.

Hazel maakt ook dat ik dit boek in deze serie met het meeste plezier heb gelezen. Er was continu een lach op mijn gezicht te vinden.

Het verhaal is het standaard recept. Stel wordt verliefd, kink in de kabel en ze leefden nog lang en gelukkig. Het bekende en beproefde recept. En daar is niks mis mee. Doordat ik Hazel zo leuk vond, en Josh eigenlijk ook, heb ik bij de kink echt zitten schreeuwen dat ze niet zo dom moesten doen…Hoe bedoel je, ik leef mij in een boek in?

Leuke schrijvers, leuke serie en,voor mij, tot nu toe het leukste deel. Mijn oordeel: GOED

Meer recensies van Juul