Smaakt naar meer

Juul 16 maart 2017
Cover
Een half vrouwengezicht, neemt bijna de hele cover in beslag. Bloedrode lippen. Opvallend: de N in de naam van Kim Moelands hangt scheef. Alleen al vanwege dat kleine detail word mijn nieuwsgierigheid gewekt.

Mijn mening
Drugs en het uitgaansleven zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. En er is altijd vraag naar nieuwe producten. Het met spannender en hipper. Zo ook in dit boek van Moelands. Alleen gaat het mis, gruwelijk mis.
Wat volgt is een spannende zoektocht naar de waarheid en degenen die verantwoordelijk zijn.
Het is weer zo'n boek dat als je begint met lezen, je het bijna niet meer kan wegleggen. Ik moest doorlezen.
Het hoe of wat was ruim voor het einde wel duidelijk, maar dat maakte het niet minder spannend. Integendeel zelfs. Er volgende nog achtervolgingen, ongelukken, hartstilstanden en gijzeling. Als ik het zo opsom zou je kunnen denken dat het misschien teveel van het goede is, maar dat is zeker niet het geval. Elke gebeurtenis verdient zijn plek in het verhaal en versterken het verhaal alleen maar.
Er worden veel medische details gegeven, maar het blijft allemaal wel begrijpelijk. Moelands heeft zich duidelijk verdiept in de materie van het bloed.
Deze thriller smaakt naar meer!

Meer recensies van Juul