Een fantasyverhaal met boeken in de hoofdrol!

Ka8leen 26 maart 2024
Hoe kan ik de ingrediënten van dit boek het beste omschrijven? Vooral fantasy. Beetje feelgood. Beetje levenslessen. Veel vriendschap. Korte spanningsmomenten. Beetje moord. Heel veel vriendschap. Maar vooral heel veel boeken. Heel belangrijke boeken. Boeken om een moord voor te doen. Boeken om de wereld te ontdekken. Boeken om veilig te zijn. Boeken om in gevaar te zijn. Over het einde moest ik even bijkomen omdat het iets te complex voelde en pas de dag erna doordrong. Het spannende fantasygedeelte had ik - als zachte lezer - een beetje onderschat. Maar elke echte fantasyliefhebber die ook van boeken houdt zal hier zijn hartje aan ophalen want hoe vaak zijn fantasy en boeken te vinden in één boek?

Meer recensies van Ka8leen