spannende en avontuurlijk!!

Karin van Veldhoven 01 juni 2021 Auteur
Rauw is een spannend en avontuurlijk boek dat geschreven is vanuit het ik-perspectief.
Je volgt het ik-personage in haar strijd tegen het leed dat wij mensen varkens aan doen. De schrijfster heeft duidelijk kennis van zaken en daardoor geeft ze haar personages body mee. Het is een geloofwaardig verhaal. Je wordt meegesleurd in het avontuur, omdat de dialogen scherp, vlot en doeltreffend zijn. De criminelen gaan over lijken om hun afschuwelijke praktijken te kunnen doorzetten. Het ik-personage en haar mede-activisten zijn niet voor een gat te vangen en zetten alles op alles om de varkens te redden. Het is een aangrijpend verhaal. Het zet de lezer aan het denken.
Tegelijkertijd gaat haar leven in Amsterdam ook gewoon door. Je leert haar kennen als een doortastende dame die op zoek is naar de juiste balans tussen ambitie en gezondheid. Rouw, liefdevolle relatie en zusterliefde zijn herkenbare thema’s. Ik heb enorm met haar meegeleefd en meerdere keren moest ik grinniken om haar humor. Ik heb respect voor haar gedrevenheid en innerlijke kracht gekregen.
Het is een goed geschreven boek met aandacht voor vriendschap, rouw, en de onbegrensde liefde voor varkens en biggetjes.

Meer recensies van Karin van Veldhoven