Waardig debuut

Karin 08 december 2019 Auteur
Persoonlijk vind ik 'Vriendschapsverzoek' wel degelijk in de categorie van 'Het meisje in de trein' passen. De diverse psychologische lagen zijn goed uitgewerkt en de liefde van mama Louise voor zoontje Henry is bijna tastbaar. Ik kijk uit naar een nieuwe pageturner van deze schrijfster!

Pesterijen op school, het is van alle tijden...maar soms kunnen pesterijen uit de hand lopen, met alle gevolgen van dien...Een boek waarin de onderstromen van dreigend gevaar, schuldgevoelens, duistere gedachten en jaloezie bijna tastbaar is....

Vriendschapsverzoek is eerder een psychologische thriller dan een bloedige. Als je van dit laatste genre houdt, dan kun je beter een andere auteur lezen.

Meer recensies van Karin