Alles wat je over Roblox wil weten om nog meer te spelen!

Ka8leen 17 oktober 2019
Onze zoon mocht dit boek proeflezen - als Roblox fan zijnde.
Dit is zijn over-enthousiaste kijk op het boek na een goeie twee weken :
ik heb het boek nog niet helemaal uit want er staat zoveel in om uit te proberen en te maken. Ik heb al veel bijgeleerd over roblox door dit boek! Ik blader er elke keer weer in op zoek naar iets nieuws dat ik dan kan spelen. Stoppen is er soms een beetje moeilijk door. (Ik heb het dus niet van voor naar achter gelezen ;-) )
Ik leerde zelf een game maken in Roblox aan de hand van de stappen in het boek. Dit ging heel makkelijk!
Ik ontdekte welke de populairste games waren (en leerde zo nieuwe spelletjes kennen waar ik nog niets vanaf wist).
Ik leerde heel veel weetjes over Roblox!
Ook mijn twee grote broers van 11 en 12 kwamen soms het boek uit mijn kamer stelen om zelf te kunnen uitproberen op roblox. Een echt heel leuk boek (waardoor ik ook niet de hele tijd moet lezen ;-) )

Meer recensies van Ka8leen