Melken van incest, overkill etc

Kate 01 november 2019
Een thriller waar ik mijzelf bij betrapte eerst 2 toen 5 toen 10 bladzijden ongelezen om te slaan, af een toe een paragraaf of een zin te lezen en toch de verhaallijnen niet kwijt te raken: niet mijn soort thriller.
Een thriller die gedetailleerd beestachtige, bloederige moorden beschrijft en incest melkt is ook niet mijn soort boek. Zeker niet na recent een non-fictie boek te hebben gelezen over een pedofiel waarop een goede thriller van Peter Robinson is gebaseerd.
'Hypnose' komt over als een trip van een auteur die thema's melkt. Van drogerende arts tot ontspoorde jongeren en incest.
Totaal niet mijn ding. Ik krijg een nare smaak in m'n mond van dergelijke boeken; maar er zijn blijkbaar lezers die zulke boeken geweldig vinden om te lezen en er op kicken. .

Meer recensies van Kate