Laat je hart verwarmen met deze historische roman

KimCoenen85 21 november 2021
Voor het lezen:

Het eerdere werk van Marina zijn allemaal feelgood-romans, maar dat maakt me ook vooral juist nu enorm nieuwsgierig naar hoe haar schrijfstijl in een historische roman zou passen.
De cover is in ieder geval lovend en trekt door de kleuren en het beeld heel erg mijn aandacht. Het spreekt me enorm aan.

Tijdens het lezen:
Ook bij dit boek weet Marina gelijk je het verhaal in te trekken. Het verhaal begint met een heftige gebeurtenis, waardoor je gelijk op het puntje van je stoel zit en wilt weten hoe dit gaat aflopen.

Conclusie:
Door de gebeurtenis aan het begin van het verhaal zit je gelijk helemaal in de heftigheid van het verhaal. We beleven het verhaal van Aleyah, je kan je goed met het personage identificeren en Marina weet ook echt bijzonder goed de emoties, gedachtes en gevoelens van Aleyah te verwoorden. Hierdoor kan je echt haar verhaal intens beleven. Maar niet alleen de hoofdpersonage ook de andere personages weet Marina een hele duidelijke en eigen identiteit te geven, je voelt en leeft echt mee met de gebeurtenissen in het verhaal. De verhaallijn is ook erg origineel en verrassend, iedere keer gebeuren er onverwachte dingen waardoor dat het echt de aandacht en soms ook spanning in het verhaal houdt. Ook al is dit geen feelgood-roman waarin Marina absoluut een sterschrijfster is, ook dit genre lijkt haar zonder problemen enorm goed af te gaan. Ik heb echt genoten van het mooie, verrassende en intense verhaal en ik raad dan ook echt iedereen aan dit prachtige en ontroerende verhaal te gaan lezen!

Meer recensies van KimCoenen85